• Voor 23:59 uur besteld morgen in huis
  • Gratis bezorging in NL & BE vanaf 59,-
  • Grootste assortiment uit voorraad leverbaar
  • PostNL afhaalpunt: kies zelf wanneer je afhaalt
  • Gratis bezorging in NL & BE vanaf 59,-

Betaal ik retourkosten?

Hebben wij een verkeerd product geleverd of is is het beschadigd aangekomen?

Onze magazijnhelden stellen jouw bestelling met de grootst mogelijke zorg samen. Tóch kan het een keer voorkomen dat je een artikel toegestuurd hebt gekregen die je niet hebt besteld. Deze kun je uiteraard kosteloos naar ons terugsturen, waarop wij direct het juiste product weer jouw kant op sturen, ook kosteloos!Betaal ik retourkosten? - Informatie over retourneren & annuleren bij Soudal shop

Is het pakket beschadigd aangekomen?
Maak dan direct een foto van de doos en inhoud en neem zo snel mogelijk na het ontvangen van het pakket contact op met onze klantenservice. Zij gaan je verder helpen!

Heb je zelf een verkeerd product of te veel besteld?

Heb je per ongeluk het verkeerde product besteld of gewoon te veel? Geen probleem! Je kunt het artikel binnen 14 dagen aan ons retourneren onder vermelding van het WO-nummer. Zodra we je retourzending hebben ontvangen, storten we het aankoopbedrag terug op je bankrekening. Let op: de verzendkosten die je maakt voor het terugsturen, vergoeden wij helaas niet.

Belangrijk: zorg ervoor dat de producten onbeschadigd en ongeopend zijn. Anders kunnen we je helaas niet terugbetalen.

Wil je discussies over de staat van het retour gestuurde product voorkomen? Verzeker je pakket bij het retourneren.

Welke kosten krijg ik terug? (Bron: thuiswinkel.org)

Als je de volledige bestelling retour stuurt, dan moet je de kosten van de bestelling én de verzendkosten (van de webwinkel naar jou) plus eventuele administratiekosten teruggestort krijgen. Je moet dit bedrag zo snel mogelijk, maar uiterlijk binnen 14 dagen nadat je de herroeping hebt gedaan, terugkrijgen. De verkoper mag wachten met terugbetalen tot hij het product heeft ontvangen of totdat de consument aantoont dat hij het product heeft teruggezonden. 

Als je een of meerdere artikelen uit de bestelling houdt, dan krijg je alleen de kosten van de rest van de bestelling terug, niet de verzendkosten of eventuele administratiekosten.

Je betaalt zelf de kosten van de retourzending (van jou terug naar de webwinkel).
Komt het door jouw bestelde artikel beschadigd retour? Dan berichten we je natuurlijk maar kunnen niet tot terugstorten overgaan…

Terug naar overzicht